HTML

Friss topikok

A zenék világa

Akár régi, akár új, a stílus is mindegy - a LÉNYEG: hogy HANGOSAN SZÓLJON!

Címkék

2000s (2) 90s (24) dance (18) magyar (2) music (22) r&b (13) rap (12) retro (24) rock (6) soundtrack (1) zene (24) Címkefelhő

K-érem K-apcsolja K-i

2013.02.19. 12:54 | retrodj | Szólj hozzá!

Nem telt el sok idő a legutóbbi bejelentkezés óta, de biztosan vannak, akik már alig várják, hogy elmerüljenek emlékeik tárházában. Biztosan lesz rá most is lehetőség, hiszen itt lesz velünk a King Africa, Kelly family  és a K2 is. Öveket bekapcsolni - elindulunk.


Igazi hamisítatlan eurodance felvétel egy német anyanyelvű duótól. Azért érezhető a betanult angol szöveg, de kit érdekel? Az K Da Cruz-ról azóta sem beszél senki - talán mert egy felvételük volt? De lehet így is maradandót alkotni, a jelek szerint!

K. O. feat. Michael Buffer-t, hogy ezt mennyire szerettem. Áldom is annak az eszét, aki ezt a koncepciót megálmodta és kiviteleztette. Megnyerte a zenei projecthez Michael Buffert, a ma is működő box konferansziét. Ajánlom mindenki figyelmébe a nehezen felépített "rap" szöveget: "Big George Foreman, Iron Mike Tyson...". 
Ez is bizonyítja, hogy nem csak az elmúlt pár évben lehet a semmit eladni!

Megkérnék mindenkit, aki furcsán szokott vonaglani a stroboszkóp fénye alatt, az a következő videót hagyja csak ki. Németek rájöttek, hogy lehet a eurodance irányzatba belecsempészni a sramlizenét - nem árt egy kis kultúra a tudatlan fejeknek/füleknek. (ha valaki pedig jól megnézi a K2 blueboxban összecsapott klipjét, annak ismerősként feltűnhet Daniel Aminati (ex-Bed & Breakfast). 

Kadoc neve nekem is teljesen ismeretlen. Viszont megnyugtatok mindenkit - tényleg működött a formáció. Régészcsoportok a szobám ásatása közben talált hanganyag rögzítésére használt szalagon, megtalálták EZT a felvételt. Szerintem nem egy nagy eresztés, de nem merem túlságosan leszólni, mert valaki ezt szeretheti - aki lúzer. ;)

A túlpörgés ellen hoztam egy kis lazulós számot is. Karen Ramirez is egy név csak a sokból, de a "Looking for love" felvétel már nem ennyire átlagos. 1998 egyik legsikeresebb popzenéje lett. Rengeteg feldolgozást is megélt - ez pedig csak a legnagyobbaknak szokott kijárni. Tehát Relax... merRelax?

Amikor legelőször hallottam a Kelly family "An Angel" c. felvételét éreztem, hogy baj lesz. Egy nyeletlen kés, életlen felével fogom szétkaszabolni magamat. Még csak aranyos sem volt a lány - akiről kiderült, hogy fiú. Jó, volt egy - két hallgatható száma a bandának, de muszáj mindegyiknek ugyanúgy kinézni? (mint egy sertéstelep - ahol nem tudni hol kezdődik a disznó és hol fejeződik be a malac)
Remélem senki önérzetét nem tapostam meg, mert nem véletlen kerültek fel a listára - s még csak nem is halállista!

Ha anyám sem és apám sem, akkor KIM LUKAS? Jó, tudom - ez szánalmas volt! 1999-ben adott ki egy "All I really want" italo dance stílusra hajazó slágert - erős koppintás gyanúval élnék - szerintem az Eiffel 65 adhatta a zenei alapot. Mindegy - egynek elmegy.

Haveromnak, Kövinek volt nagy kedvence a King Africa! Fogalmam sincs miért?! Szerintem a pasi eszméletlenül taszító - hacsak nem a lányok miatt...? Fel kéne hívnom, mert a mai napig azt hiszem róla, hogy stírölt engem - lehet tévedtem!? A sláger pedig az igazi nyarat juttatja eszembe, ezen a borongós hideg napon!

Hollandia is adott ám jó pár DJ-t. Elég csak a Drunkenmonkey-ra, Hi-Tack-re vagy a Klubbheadz-re gondolni. Hehe, ez beugratás volt a javában. Ugyanis egy és ugyanazon előadóról van szó. 1996 egyik legjobb felvétele a "Hiphopping" lett. Azért a klip szereplők is megérnek pár percet!

Amerikából jöttem, mesterségem címere: nagyot durrantottam a kifordított gatyámmal, sikeres lettem, leeresztettem, feloszlottam és visszatértem. Aki nem tudná, elárulom: Kris Kross volt a megfejtés. 2 kis tejfölösszájú besöpört pár arany és platina lemezt, majd eltűntek. Viszont én nem felejtek, kápise?

Az isteni (volt valaha az is) Kylie Minogue. Azt mindenki tudja róla, hogy egy Szomszédok tipusú sorozatban tűnt fel. Azt is, hogy utána Jason Donovannal nyomattak pár számot. De azt talán kevesen sejtik, hogy kis híján kettétört a karrier. Köszönhető annak, hogy a jó számai után egyre inkább elment trágyába. Utolsó lehetőségként kapott még egy albumot - leköszönésként. Sors fintora, hogy ezzel durrantotta a legnagyobbat. Szerintem azelőtt és azóta sem volt ilyen sikeres és király száma. Ellenvélemény?

Végezetül pár előadó, akiknek voltak jó számai és érdemes megemlékezni róluk:
Futottak még kategória:
K-Ci & Jo-joKim ApplebyKosmonova


Mára ennyi jutott a jóból, de ígérem legközelebb is kiteszek magamért. Itt lesz a La bouche, Lou Bega és a Luniz formáció is. Addig is: jók legyetek és zenére fül...

Címkék: retro zene r&b dance 90s music rap sláger

A bejegyzés trackback címe:

https://loudmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr535088472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása